Znaczenie aktywności fizycznej dla zdrowia seksualnego
Jeszcze kilkanaście lat temu niezmiernie trudno było zakupić jakikolwiek towar. W tej chwili każdy kontrahent jest adekwatnie osaczony przez reklamy i artykuły przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z legendarnych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowania ozdobne. W większości wypadków twórcy wypuszczają całą serię takich produktów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj wielokrotnie pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc wolno czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też korporacje kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Atrakcyjne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
1. Instrukcje
3. Triki
4. Tutaj