Znaczenie snu dla zdrowia mózgu
propagowanie jest efektywnÄ… odmianÄ… nakÅ‚onienia klienta do zainteresowania produktem, usÅ‚ugÄ… lub logotypem. rozgÅ‚aszanie i nakÅ‚anianie do skierowania na dany towar to reklama. Jest ona ukierunkowana jedynie na interesy okreÅ›lonej jednostki – wypróbuj ANCHOR. Oznacza to, że produkujÄ…c, a nastÄ™pnie wyÅ›wietlajÄ…c spot promocyjny, można jedynie zachwalać, zachÄ™cać oraz pokazywać towar swojej marki, nie porównujÄ…c z tym samym towarem obcego producenta. Tak wyglÄ…dajÄ…ca forma prezentacji jest zabroniona. zakazuje siÄ™ pokazywać marki konkurencyjnej w swojej reklamówce, bez uwagi na to, czy mamy zamiar tylko o niej wspomnieć, czy także, co jest nie etyczne oczernić rywalizujÄ…cÄ… na pÅ‚aszczyźnie rynkowej firmÄ™ bÄ…dź też jej wyrób. wolno za to użyć stwierdzenia o nie zrównaniu swojego tworu w stosunku do pozostaÅ‚ych, bez przytoczenia konkretnych konkurentów. wyjaÅ›niajÄ…c to,można o swoim wyrobie mówić lub pisać, iż jest on bezkonkurencyjny w branży, że jest numerem wiodÄ…cym, że tylko ten wyrób sprosta wymaganiom klienta. nie wolno tu odchodzić odprawdy, ale wÅ‚aÅ›nie ta forma jest dozwolona.
3. Portfolio